Hoi! Mijn naam is Geanne van de Belt en ik sta al een paar jaar in groep 5. Ik woon in een klein dorpje op fietsafstand van Kampen: Belt-Schutsloot. In de zomer ga ik dan ook graag op de fiets naar school. Ik hou van lezen en ik ben graag actief bezig: ik wandel graag en ben vaak te vinden op en naast het voetbalveld. In de klas ben ik duidelijk en hou ik van structuur. Ik vind het belangrijk dat kinderen inzicht krijgen in hun eigen leerproces en ze zich hiervoor verantwoordelijk gaan voelen. Je kunt vaak meer dan je denkt! Ook wil ik dat ze zich vormen tot een (h)echte groep, waarin ze elkaar echt kennen en zichzelf kunnen zijn. We stellen doelen en vieren onze successen, zo maken we er samen een topjaar van!