Wij leren met en van elkaar. Zo is leren leuk en komen we verder.
Kinderen, team en ouders; samen zijn én maken wij onze school!

Iedereen moet zich fijn en veilig voelen op school. Er is respect voor elkaar en vertrouwen in elkaar. We spelen, leren, vallen en staan weer op. Of rapen elkaar op als dat nodig is. Ieder kind wordt echt gezien door de leerkracht en mag zijn zoals hij of zij is. Met deze basis kan een kind tot optimale ontwikkeling komen en kunnen wij samen leren voor het leven. De veilige basis wordt in onze school gelegd door het inzetten van de methodes Kanjertraining, Klasse(n)Kracht en Trefwoord.

Op de Mgr. Zwijsenschool leren we met en van elkaar. Dat geldt voor kinderen, maar ook voor teamleden en ouders. Door samen te werken, maak je gebruik van elkaars talenten. Dat zorgt voor passie en inspiratie. Zo breng je elkaar naar een hoger niveau.