Ik ben Birgitte Fiks. Ik werk inmiddels 11 jaar op de Zwijsenschool. Ik ben begonnen in groep 3, daarna een aantal jaren kleuters gedaan, toen 2 jaar groep 4 en inmiddels werk ik afwisselend in alle groepen in de onderbouw. Daarnaast geeft ik RT aan kleuters en ik ben cultuur coördinator. Ik woon in Kampen samen met mijn 3 kinderen. Mijn kinderen zullen jullie tegen kunnen komen, want zij zitten ook op de Zwijsenschool. In mijn vrije tijd ben ik heel actief en ga ik graag op pad. Ik hou van reizen, dagjes weg, naar een museum of lekker de natuur in. Ik doe aan hardlopen en houd van gezond en lekker eten. En ik vind het leuk om lekker creatief in huis bezig te zijn met mijn verbouwing. Dit jaar hoop ik kinderen weer een stapje verder te kunnen brengen en een gezellige, veilige leeromgeving voor de kinderen te kunnen creëren.