Hoi! Mijn naam is Bahar Guren. Ik woon in Kampen samen met mijn man, zoon en dochter. Ik heb 14 jaar voor een ander stichting in de polder gewerkt waarbij ik ervaring heb opgedaan in het lesgeven in onder-, midden- en bovenbouw. In mijn vrije tijd houd ik van lezen, dagjes uit, bak en sport ik graag. Ik vind het belangrijk dat kinderen met plezier naar school gaan en zichzelf kunnen zijn in een groep waar vertrouwen is en waar ze zich gezien en gehoord voelen. Met veel plezier, passie en enthousiasme ga ik dit schooljaar verschillende werkzaamheden verrichten, namelijk één dag groep 3, één dag de plusklas en één dag de klusklas. Met de plusklas wordt bedoeld onderwijs voor een kleinere groep (hoog) begaafde leerlingen. In de klusklas maken kinderen op een praktische manier allerlei vaardigheden eigen. We gaan er een gezellig en leerzaam jaar van maken!